torsdag 23 april 2009

Vitsippor/ lycka

*
I dag blev det kaffe & tårta & paket på sängen för hanen, vi skulle ha
sjungt men ångrade oss till slut..Theo hade en rolig sång *L*
*
Bä bä vita lamm
åt på restaurang
Gissa vad han gjorde
kissa under bordet
Då kom polisen
och släppte största fisen
*
Theo hade dock ett dilemma när jag undrade vad han ville ha & dricka
på morron, han var inte säker för han visste inte riktigt vad man drack
på så tidiga kalas,,ja den lille funderaren *L*
*
Sen hoppade dagen igång med dagis, en sväng i " rymdraketen",
träffa min coach över en kaffe & coaching, hämta Theo & senare
mamma som varit på äventyr i några dagar, bjöd henne på lite mat.
Sen har jag varit på en välbehövlig, välförtjänt massage,,,jo att jag är
en grubblare det känner han men jag ska försöka få bort dom
knölarna nu mycket spännande väntar om några månader *längtar*.
När jag kom hem från massagen så hade min lille trollis & mormor
varit på promenad & plockat,,,,
,,,,vitsippor
*
Att ett Ankhjärta kan bli så varmt,,,han tänker på sin lilla mor den
pöjken *L*
*
Sist men inte minst,,,
Varför varför kastar du sten i glashuset,
ge mej skit för sånt som inte händer i min värld,
bara för att det händer i din så ge inte mej skit,,,,,
Jag blir såååå lack!
Skärpning på torpet!!
*
Nu kommer hanen snart snart med glurr & då blir det myz med
mina grabbar!
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar