torsdag 2 april 2009

Premiärturen avklarad....=)

'

Hua, fick ett sms från Fru C idag,,,igår så var det ett stackars barn
som blev ormbitet,,,ATTACK,,nu är dom här,,
måtte djävulen ta alla ormar!
Finns inte ord för hur mycket jag verkligen hatar dom där....
by the way,,dom går under täcknamnet rävar här hemma!!!
*
Var på staden & fikade med tjejerna, mysigt som alltid.
Var en sväng hos min coach oxå, ska gå ner & höra med Af om det går
att få nån sponsring till utbildning, det är det jag vill göra vet jag nu!
A -kasse reglerna är helt åt h-e finns ingen logik i det hela, varför leta
ströjobb när jag bara förlorar på det..hoppas det snart ändras !
*
Du Tina,,det är bra synd att dom inte förstår deras eget bästa,,,*suck*
vilken pärla dom missat nu %),,håller tummarna mera!
*
Sen var det ju då dags för,,,,,,,PREMIÄRTUR,,,,åh så härligt det
var kändes som om vi aldrig ens hade varit skilda åt!
Åh min Dagny,,du å jag,,,,
Hanen & jag tog en liten tur,,kul när vi delar intresse..Puss på sej!
I morron hämtar vi Camillas hoj oxå!
Tack för laddat batteri & vinterförvaring.

Så här snygga är vi på riktigt,,Dagny & jag,,

*

Hejdåposs!


1 kommentar:

  1. Tänkte genast på dej när jag hörde om ormbettet.Hoppas du har det bra,saknar dej på jobbet.

    SvaraRadera