lördag 30 maj 2009

Bonnabränna,,,

*

Hemkommna & duschade efter en dag på Mcträff i Växjö.
Upptäckte att solen visst tagit så grabben har fått en underbar
"bonnabränna" som tur är så har jag Aloe Vera att smörja med..
det är ju bra till så mycket.
Så det ska slippa svida på stackarn...han har ju ALLA förutsättninga
att bränna sej stackarn,,rödhårig & ljushyad.
I vanliga fall brukar jag ha solskydd 50 på honom men ska testa &
sänka i år.
*
Barnen har varit så kanonduktiga hela dagen,,busat lagom & druckit
massor med vatten..det är så kuligt & komma iväg så där & träffa allt
folk igen men jag kände inte att jag hade velat stanna kvar & parta,,
det är skönt ,,saknade massor av folk där men det är ju en del träffar
denna helg & annat som görs så det är väl utspritt..
*
Men nästa helg så lär jag få träffa flera,,det ser jag fram mot synd
bara att Camilla inte kan komma med då,,de hade varit najs...
fick några supportertröjor sålda oxå,,det är ju ALLTID fint =)
Så är någon sugen så finns det i Anknästet för en billig peng *L*
*

*

Ha nu en skön kväll för det ska jag =))

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar