söndag 17 maj 2009

Hattmakaren i Hok,,

Så,,nu var mestodifestivalen över,,,jag såg inte slutet men antar att
Norge tog hem det i år!
Dom var ju faktiskt bra ,,men Finland,,vad var det?
När jag tittade på dom blev jag lite leende,,,
Kommentatorerna sa ju att dom hade fattat vad det handlade om,,
öhhhhh *funderar*
*
Var vilkoret för att dom skulle ställa upp, att dom fick välja kläder
själva oavsett vad dom andra hade på sej?
Dom hade ju :
2 st eldjonglerande gladiatorer,
1 st Eminemwannabee
3 st brudar varav en var tagen från Dallas, 1 från Falcon Crest & sista
bruttan från Glamour.
*
Med handen på hjjärtat så är jag nog ingen schlager men jag gillade
Anna J:s LUK,,gör man en sån grej så blir det ju faktiskt skoj.
*
Som allt annat i livet så blir det precis vad man gör det till..

*
Spontanitet & generösitet är egenskaper som jag gilla både att bli
utsatt för & att utöva!
Nyss ringde det på min dörr,,,det var min granne som vars son hade
varit & fiskat strömming & hade fått så mycket så jag fick helt enket
en del av honom..snällt!

Nu äter inte jag strömming men min hane & mamma gör så de är
la gott för dom då =)
*



*

Tänkte oxå grattulera den nya hattmakaren i Hok,,han fyller sina 22 idag..

Grattis på din dag (vet ej om du läser detta men Snorskan kan ju vidarebefodra)

Nu frukost & sen ner i förrådet & stuva om,,flyttedax!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. stopp och belägg.finnarna var visst bra!!!

    nu råkade låten inte göra sig så bra "live" som studioinspelad. och bööörjja INTE blanda in ett av världens sju underverks-teve-serier i allt.
    låt ALLRI nån skugga falla på glamour.-))

    och ps jag har även en ÄGGKOPP me döskallar....hihi

    SvaraRadera
  2. Öhhhhhhh ,,,en protest till Finnarna,,,håll med lite om att tjejerna var tvsåpainspirerade...är ju faund av både Glamour & Våra bästa år =))
    Hmmm..jag har kuddar med döskallar på....gardiner,,,
    vi kanske skulle göra en döskalle/burkar/skyltarblogg =))

    SvaraRadera