lördag 23 maj 2009

Najsdag,,,



Fick sova till 7,45 men 7,20 så åkte de melerade upp...jaha inte är det
lönt att ligga kvar då,,,så nu är jag inne på 3:e koppen kaffe & försöker
vakna till lite,,håller på & byter sängkläder men det är ju så trist så
jag måste pausa lite *L*
*
Jag har retat mej på en sak nu ett bra tag,,,
det är så här att där jag bor så finns det en innergård med lekplats,
stor sandlåda, cyklade barn,springande barn,ja lekande barn.
Och självklart är det parkeringsförbud här inne,,skyltar finnes!
Endast parkering för ur & i lastning..
Nu är det en bil som har tagit för vana att parkera här inne,
igemter cykelförrådet dag som natt,,
vet inte om dom är rädda för inbrott kanske, dom måste vara relativt
nyinflyttade för några månader har det hållt på.
Jag vet inte vem det är för jag har inte sett när parkeringen sker
tyvärr,när jag söker på bilen så får jag bar ett namn men ingen
adress.
Det sjysstaste är ju att söka upp personen & säga till att flytta bilen
men hur lätt är det när jag inte vet vem personen är som äger den?
I går var jag liten bit från att ringa Securitas så dom fick lappa bilen
men sen får jag dåligt samvete för jag själv hatar ju att få
parkeringsböter.
Bara för skojs skull ringde jag mitt försäkringsbolag & kollade vad som
gällde OM Theo skulle tappa cykeln eller kasta en sten i leken på
bilen eller liknakde!
Jo fint som snus ser ni,,,,det är JAG som får betala det,
trots att bilen har tagit för vana att parkera där den inte får,,,
då retade jag mej ännu mera & det är en fin bil oxå,,,
finns grindar in till området men dom har ju någon haft så skojsigt
med så dom är sönderbrutna.
Snälla kan ni ge mej råd om vad jag ska göra?
*
Förövrigt var vi ute i Midgård i går hos Uffe & Helena, vicken utsikt
& huset var ståtligt, tror aldrig jag har varit inne i ett så nytt hus så
det var ju en kul känsla,,

Fick ihop tipspromenaden tills ikväll oxå *hihi*, nu hoppas jag på att
detta tunga väder ska försvinna för det vill vi INTE ha ikväll alls..
Hanen knåpade present han med,,*asg*,,
Nähä dax att byta sängkläder & sen byta mej själv & dra mej åt
lokalen för iordningörande.
Hoppas Milton kommer på besök oxå, kan inte snuffsa på honom för
jag har blivit dyngförkyld kvällen till ära..*snyft*
*
Fan vilken najs dag detta ska bli,
tänk bara om hanen kunde slippa jobba.

Hejdåposs!



*

Ja just de, behöver ni en fotograf,,kolla mina länkar efter Fotograf,,,
jätteduktig tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar