tisdag 19 maj 2009

Nightmare,,,

*
I natt hade jag en mysko dröm,,nu hör det till saken att det är inte
bara ormar jag tycker illa om utan även tandläkarbesök,,,
,,så i natt drönde jag att jag skulle till tandis & laga en tand,,hua!
Summan av detta skulle bli 22000 kr...
..ja ni kan tänka hur jag tänkte när jag vaknade & innan jag insåg att
jag inte skulle till tandis...är kanske en mental förberedning ,,
jag ska dit nästa vecka nämnligen=((.

Theo är hemma idag, han är så häringa lite snorig & varm men på
febergränsen, så det blir en lugn dag idag oxå.
Dags att ta ut fläskpannkakan & luncha..

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. jag drömde en gång att mina föräldrar köpte en gård där det stod en häst, som hette acclaim, och gården kostade elva tusen.

    döm om min förvåning när jag såg på v75 på lördan att en häst med nr 11 som hette acclaim skulle springa.
    vi satsade en 80 spänn....vann över femtontusen....
    dina 22 kanske är ett lyckotal?

    SvaraRadera