onsdag 6 maj 2009

Jag är ett litet Ylle,,,,,

**
,,,bomchickabomchikabombombom,,,,

Har varit en hyfsat bra dag tycker jag, fick ett bra förslag av Sussie
som jag ska överväga starkt, det funkade ju förra gången.
Ska bara se om jag får tag i någon bra!
Var på fika med tjejerna, blev ett bra gäng & mysigt var det.
Är ju faktiskt helt ok att sitta på ett fik när det regnar ute,
kan leva med det =))
*
Sen bar det av till Nässjö.
Dumpade en kasse kläder till Petrusen, hoppas något passar den lilla
gravida kvinnan =),,jag lär ju inte behöva dom precis just nu!
Sen bar det av till Sandra, den andra lilla tjockisen,,,vi tog en fika på
stan, är så mysigt ännu en av mina vänner som jag bara kan vara
med är sånt jag behöver just nu nu..
Vi var på regnjackajakt, Theos jacka gick sönder häromdagen men på
riktigt,,dom är ju SVINDYRA!
Vägrar betala 249 kr för en jacka,,var är rean någonstans?
Han får använda en annan gammal så länge men snart så måste jag
hitta en annan, han växer ju så det knakar den lille.
*
När vi var på väg till bilen så mötte vi,,ja nog den minsta hunden jag
sett nog i hela mitt liv,,,
Den var 8 veckor & hette förnuvarande Björn!
En korsning mellan någon slags Terrier & Chiuava(stavas det så?)
Om dom har tur så växer den 5 cm till & ca 3,5 kg...
Ja hur som hur så var den söt & hade om jag velat fått plats i min
lilla svarta ryggsäck men risken finnes att Cajjo hade tagit den för en
kattunge (han tycker mycket om katter *L*)
Visst är han söt!
*
Kvällsmat & sängdax, har lyssnat på Kåldolmar & Kalsipper hela
veckan nu vid sovdax,,Theo har snöat in på den, Nationalteatern,,
Yllet är ju bara för sött=)
*
I morron ska Tove vara här en stund innan Mora Träsk,leka av sej
är kuligt för dom små.
Dax att sova lite till Scrubs, kusinen kommer på kaffe i morron bitti.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar