fredag 29 maj 2009

Tacomyyyyyyz,,

*
Idag har det minsann gått iett, är trött som ..ja jag vet inte vad!
kunde liksom inte somna igår & så kom Theo vid kl 6 idag,,men blir
nog en tidig kväll ikväll hoppas jag..
Hade tänkt att jag skulle sy en sväng när hanen gett sej av men oj
vad den inspirationen måste ha hoppat till någon annan för här är
den då inte..plockade upp maskinen sydde en söm & plockade ner
den igen,,hmm tror ändå inte det var så viktigt syande,,
kan skylla på att jag är trött kanske ;),,,
JA de gör jag,,dumt att sy då kan ju bli vad som helst av det hela då
jue!

Hanens lägenhet är besiktigad & klar,,vi fick klart godkännt, känns
bra & lämna över det i ett fint skick!

Nu är Theo ute på gården med kompisarna & leker för glatta livet,
så det är starx dax för mej att ta tag i tacosmaten för kvällen.
Är så gottans jue!
Vi ska kolla på film ozå, Theo fick en inflyttningspresent av Hanen
idag..Happy Feet,,tror den är kulig.
Blir en lagom aktivitet för oss ikväll,,en myzfredag med min lille fis!.

I morron bär det av till Växjö med Camilla, Tove, Jennie & Harley,
som det känns nu har jag ingen lust alls men det är nog för att jag
känner mej plufsig & har massa vatten i kroppen & ont aj aj i
handen/tummen. Blir säkert bättre med sömn det med.
Mc träff är på schemat så håll tummarna för SOL..

Nähä nu ska jag göra lite tacosmyz & duka fram...
Ha en myzkväll ni me =)

Föresten så tror jag nog att Marie & Gojje är & föder barn,,
håll tummarna för det med då när ni ändå håller för SOL

hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Tecknet som "Hanen" visar på bilden i ditt föregående inlägg betyder I Love You på amerikanskt teckenspråk :)

    Kram från Limhamn (när kommer du?)

    SvaraRadera
  2. Ha ha där ser du,,,Han funkar överallt tom i de amerikanska teckenspråket *L*..Jag vill gärna kömma te dej nu nu men får nog allt vänta nån dag te...
    Kram & kärlek

    SvaraRadera