onsdag 20 maj 2009

Milton,,,

*
Så nu har jag bett om lov,,,Så här kommer det lilla livet..
Milton.
*
Theo hade feber igår så där på gränsen & på kvällen mera, somnade
hyfsat bra men vaknade vid 23 tiden när vi skulle lägga oss så av en
anledning började vi prata KIZZ,,min son gillar dom & som tur är
så gör hanen det med så då kan ju dom prata då..
Theo fick ett par stjärnkalsonger igår(men stjärnor på) han talade om
att det var såna som Paul Stanley hade fast målat i ansiktet då..
fast som Theo sa.
-Pappa kallar honom för Paul Stanley men vet du mamma ,han heter
egentligen KIZZ.
*
Så i natt låg jag mellan två grabbar som pratade bandmedlemmar i
KIZZ, Theo sa att dom hade bytt namn på gruppen,,
Jaha sa jag då måste dom heta BAJS nu men då kom grabbarna helt
överens om att jag fattade ju noll *fniss*..
*
Annars så ska jag tvätta idag & fortsätta med min
garderomsomstuvningsrensning, är inte mycket till att få in men ack
vad bröte jag har .
Men blev positivt överraskad när jag rev ut garderoben igår,,
jag hittade ett par byxor längst in,,passar mej perfekt nu när min
kropp svullnat upp,,resten får jag lägga i villkommaihögen!
Dax för frulle , rostat bröd var beställt idag, sen tvätta vidare.
Längtar till helgen nu,,,fan så mysigt det ska bli=)))
*
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Ahh...nu vibrerar äggstockarna på en gammal tant!

    SvaraRadera
  2. hos mej med. vill snosa bebis. ju. ska skaffa en ta mej faen. bara gå ner 20 kilo först. lätt som en plätt ju.

    SvaraRadera
  3. The owner of this site,,20 maj 2009 kl. 17:48

    ja men visst "bara" 20 kg,,lätt o enkelt ,,du cyklar ju bort dom anna i ett nafs jue =),,visst blir en bäbissugen *suck*

    SvaraRadera