torsdag 28 maj 2009

Så här,,,

*
,,,,,,har det varit i Vetlanda idag!
Regn, hagel, åska & blåst!
Månne de va hagelet?
regnet piskar i vinden...
*
Men det gör inget för idag har jag varit såååååå duktig...
jag har rensat garderober & slängt en del....
,,,Jo det är sant jag har faktiskt slängt en del,inte mycket men
tillräckligt för att jag ska bli stolt över mej själv =))
Så nu har jag ordning på gåingarderoben,,,,
nja kanske inte som i reklamen med alla skor på hyllor & ölen i kalla
kylar men iallafall så att min källsortering får plats & allt annat som
ska vara där i.
Mckläderna med tillbehör har fått en egen garderob
(ska bara damma av packväskorna som låg under min säng)sen ska dom in
där ozå.
Väskor & ryggor har fått en egen hylla, skor även så.
Alla kläder är där dom ska nästan så nu är det frid i Anknästet.
*
I kväll ska vi unna oss en middag för två på nån god restaurang här i
staden, blir antagligen Chili Thai för det är väldigt gott,,,ska nog lyxa
till det & ta med en laktostablett & trycka i mej friterad banan med
glass ozå mmm de är mumma för nasse det *slurp*
*
I morron kommer min lilla älskling *äntligen* har längtat ihjäl mej.
Håller tummarna för dej Marie ozå att du kanske "får plats" i
morron om det inte blir i natt.
Heja sjukvården ibland eller inte!!
*
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Det var då väldans vad alla rensar i garderoberna; flera bloggar jag läser har ägnat sej åt detta! jag bara fyller på...mera garderober sier nå jeg!

    SvaraRadera
  2. kom hit sen då anke-panka o rensa mina gabberobber. fast en varning ska nog vara på sin plats: kliver man in där, är det inte säkert man kommer ut igen SÅ möe skit har jag hemma.
    men orka. nä.
    du är värd en applåd och en guldstjärna!

    SvaraRadera
  3. Tackar *L* ,,,ska ärligheten fram så måste ju hanen få nån hylla i garderoben....de roliga börjar i förråde(n),,då kan vi skratta högt,,önskar att slängahögen blir stor men tror inte det tyvärr...Jag tittar förbi med slängarminen en dag sen *L*

    SvaraRadera