torsdag 21 maj 2009

De bidde en hoj för hanen,,,

*
Klippning blev det,,två snygga grabbar har vi nu & Viggo var så
duktig , gjorde inte ens en min när trimmern kom fram...
kaffe & tjöt blir det ju i vanlig ordningdär ute på landet =))
Lider en del med Stänkarn som är sjukskriven i två månader till,
hoppas bara att kragen kan få åka av lite granna innan dess...
*
Jo hanen han kom hem med en hoj, leende & gla,,det är han värd,,
går ju inte att vara hojlös precis,,
Det bidde en Nighttrain -01,
Har inte sett den för han körde den till garaget direkt,,
hmmm jag vet inte om det är riktigt ok att göra så =/
bör visa upp den jue,,,
Ja ja i morron får jag se den & förhoppningsvis provköra oxå,,
de ser jag fram mot,,,om jag vågar ;)
Jag blev ju lite hojsugen oxå nu då förstås,,
Ja tro nu inte gott folk att jag skulle svika min "Dagny Ducati"
,,nä då skulle jag försöka prata med banken & ha en till.
"Dagny" kanske vill ha en kompis =))
Mitt ankhjärta har ju klappat en del för en chopper av något slag, en
liten nätt sådan,,kanske Triumph eller Honda,,
dom är inte så dyra faktiskt,,ja usch nu har jag snöat in på det oxå,,,
jag vill jag vill jag vill,,,
*
silvertejp *fniss*
*
Mian fyller år på söndag så Theo & jag har gjort paket till henne,
hoppas hon blir glad,,,,vad tror ni det är i???
*
En grill några gator bort,nåt glas vin & massa gott & god ost som
grillades (har glömt dess namn),Tackar så mycket!
Theo hittade dagiskompisar tvärs över gatan så det var fullt ös,,
nu ska det försökas sovas för i morron blir det marknad i Nässjö,,
,,är barnsligt förtjust i marknader så det retar mej att jag missar
Vrigstad marknad på lördag,,förbenat *buhu*
*
Lite kel med hanen när han kollat till hojen & sen sova sängen,,
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar