fredag 22 maj 2009

Regnig marknad,,,

*
Hanens hoj,,,
*
Marknad i Nässjö låg på planen & marknad blev det,,det regnade &
regnade& solade & regnade,blöta var vi men på marknad ska vi gå =)
Det är kul & komma till Nässjö (hemma) på marknad för jag träffar
massa folk som jag inte sett på länge..träffade mitt gamla jobb oxå...
*suck* usch vad jag saknar er,,så massor vill vara hos er igen!
Fick reda på att Angelica fått sin Patrik idag vid halv fem på morron,
på utsatt dag oxå,,,,Grattis i massor,,,,
*
Idag är det en sån där lessen fredag,,lämnat Theo,,hatar verkligen det,
känns som om jag aldrig kommer att vänja mej=(
..Theo fick son utlovade ballong & sockervadd, godis till mamma &
hanen ska få han med.

Hulkballong

& sockervadd,,,
*

Hade även fått paket från tradera,,,so lovely =)


*
Mest tycker jag synd om Mia idag som skulle vara snäll & släppa Atilla lös i skogen en stund,,,jaha ni kan väl aldrig gissa vad som behagade ligga där & se så äckligt oskyldig ut...MMM just de en ORM!!!! Mian sprang & Atilla efter,,,fy lider med dej vännen,,,

*

Nu får jag ta tag i tvättvikningen & toastädet & byta sängkläder,,får ju nattgäster i morron =) Fan vad jag längtar nu tills i morron, se alla & partaja loss =)))

Hejdåposs!

1 kommentar: