tisdag 5 maj 2009

I dag,,,,

*
,,,har jag tagit en mobilfri dag!

Något som bör göras oftare, är ju faktiskt inte nödvändigt att kunna
bli nådd 24/7.
Tänkte att dom som vill mej något får lämna ett meddelande om det
är något akut!
Var inte så många som sökt mej & bara ett meddelande så det var nog
inget superviktigt =)

Har tvättat, dammsugit, varit & handlat, varit med mamman på stan.
Träffade min kusin, det var såå länge sen men bestämde vi skulle ses
nu i veckan, är skandalöst egentligen.
Vi bor i samma stad ca 2,5 mil från varandra & träffas inte,,knasit.
Får nog rycka tag i detta nu.

Har beställt biljetter till Mora Träsk,,dom kommer hit på torsdag.
De tror jag Theo kommer att gilla, flamsa ut & gå på Tigerjakt =)))
Har sett dom live en gång innan när jag jobbade på dagis typ -95
och då var dom kanonbra & ungarna gillade dom så nu hoppas jag det
blir minst lika skojsigt !

Nu fick jag nåt att se fram mot så nu känns det lättare men annars är
jag dödstrött,,kunde ju inte somna igår eller jo somnade en kort stund
mellan 21 & 22 värdelöst sen sov jag bara 2 h i natt men SKA sova
mer i natt.
I morron är det fika med tjejerna & sen bär det av till Nässjö & Sandra
igen, barnen måste ju få träffas & lek av sej oxå inte bara vi!

Nu ska jag "bara" vika tvätt, fixa tills i morron & sen är det
Desperata hemmafruar & sen SOVA!!!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar