söndag 24 maj 2009

Surprise,,,

*
Kalaslyckat kalas igår,,,men för att vara bjudfest så tycker jag att det
gick åt lite alkohol,,,men jag hoppas att folket hade skojsigt!
Tipspromenad, Exotisk planka, vin, sprit & öl till alla.
Så kul att så många kunde komma...
Annika sken som en sol =))) *tummen upp*
*
Hanen sa JA,,,
men det blir ju inte denna månaden*L* men kollade bara läget!
Var ju tvungen & väcka mitt Cillaben mitt i natten oxå *förlåt*
Ja du är ju min Hane,,,,
Älskar dej så oerhört mycket,,, Puss på dej!
*
Nu har vi varit & städat & gjort fint efter oss, Snorskan & Mattias
har precis åkt hem så jag ska ta & byta dämpare på "Dagny" nu,,
är dax för besiktning i morron =))
Ska ju även till Tandis oxå,,,*HATAR* men måste ju......
Ha en trevlig söndag,,lägger in kort sen eller nåt....

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! När blir det bröllop ? Tack för i går! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack,,,ja du de vet jag inte riktigt,,om 1 år kanske,,var ju tvungen & kolla läget,, *L*
    Kul att du kom,,kramen

    SvaraRadera