lördag 2 maj 2009

Cruising i stan,,,,

*
Började med en runda på stan men massa folk hade tänkt samma,
det blev glass på Gotteland(som Camilla snällt köade till med barnen)
Sen drog vi till Makedonkan , inte nyttigt men det finns ju kul lekplats
där med trötta barn for vi hem & vilade oss ett par låtar =)).
Det har ju varit invarderat med fina bilar här i staden i kväll, jo en
& annan pilsnerhäck fanns det ju oxå!
Cruisingen gick av stapeln, det var massor av bilar..Åhhhh jag vill oxå
vara "raggare" en sån här kväll, det suger allt i tarmen..gott ljud,
massa folk, god öl,go musik....ja någon gång så får jag oxå råd att ha
en bil med för jag skulle ju aldrig svika Dagny!

Tove & Theo på cruising
*
Var en del känningar faktiskt & de är ju alltid kuligt.
Camilla,Tove, Hanen, Theo & jag for ner & kollade, barnen var så
duktiga,,kastade inge stenar alls på bilarna utan lekte längst intill
väggen & hälsade på folk.
Detta med att fota är inte så lätt,,bilarna är ju så långa så dom får inte
plats på fotot jue *fniss*
Kusinbarnets åk..
*
Min föredetta jobbarkompis Tom ringde & frågade om vi ville åka
med i hans "pilsnerhäck", Tove vågade inte riktigt men Theo & jag
slutade våran cruising 2009 med ett åk genom stan,,,
Jag ler ännu av Theos konstanta leende hela resan genom staden.
Tack Tom , du förgyllde Theos kväll, & tack för Happy mealet =))
Avslutning på cruising 2009
*

Efter rundan blev det käk hemma med alla & bus till barnen,vi fick
kaffe.
Nu sover en nöjd kille som tyckte att hela dagen varit bäst.
Hoppas nu alla som fortsatte får en kulig kväll, om en liten stund kan
jag sätta mej på balkongen & avnjuta bandet från festen hos Wheelers,
det ligger ju nästgårds med mej.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar