fredag 8 maj 2009

Vi har varit på tigerjakt,,,,,

*
Igår var vi på Mora Träsk eller som Tove säger,,Träsket *L*
Många barn var det & vift med armarna & min efterlängtade
Tigerjakt kom oxå,,,,
Theo var lite hängig, febergräns men jag hade ju lovat så det var väl
ingen vidare vift på honom knakse.
Men handlade en Cd så vi kan lyssna hemma istället.
Jag trodde inte jag skulle fixa & gå dit, det bara kröp i kroppen på mej
& Theo läser ju mej som en öppen bok så vad gör han?
Självklart stimmar & springer före, jag försöker att inte skälla för
det är ju inte hans fel,,det är ju mitt!
Han blir ju som jag är,,,jag stressad inombords, han stressad
utombords & jag orkar inte vara pedagogisk sen stimmar ju barn upp
varandra & de gör ju mej mindre stressad,,, NOT!
Pizza efteråt & mys sen stupade vi allahopa.
*
Min kusin var här på kaffe oxå, attans å mysigt,,några goda skratt &
allvarsord hann vi med,,måste ju skärpa upp detta med släkten, är
verligen urkass,,mysigt var det i allafall.
& en tur på hojen ska du kunna få, ska nog dra med dej på en
mcträff oxå *L*.
Där kan vi flamsa & skåla med alla hörn!
*
*

Nu ska Theo & jag käka frukost i sängen & kolla tv sen bad,,
Alltid lika jobbigt denna dagen när han ska till sin pappa,,saknar ju
ihjäl mej...
Orden gnager ännu att det är en börda för mej & ha min son,,blir så
arg varför fortfarande hålla på & såra?
Akilleshälen,,,
*
Nä nu ska jag njuta av timmarna sen får vi se vad dagen innhåller.
Kankse en sväng i rymndraketen.
I morron vet jag ett säkert!
Jag SKA dricka öl men planen är inte planerad ännu vart & hur
& hoppas på en dejt med Tina på fm oxå.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar