torsdag 19 mars 2009

3052....

...att jag måste vara en riktig latmask!
Får nog trampa Vetlanda runt för & komma upp i 10000 steg =)

Hanen har satt in Theos "nya" dator så nu ska han kunna spela igen,
hoppas han blir glad i morron när han kommer hit...
tjoho får jue extratid med honom, frågade väldigt snällt om jag fick
honom redan på morron & sicken tur att han var på gott humör så
kl tidigt kommer trollisen =)))))))
Planen finns på att fika på cafe,leka lekplats & handla helggott.
Hoppas bara på gutt väder!

Har varit hos coachen oxå, "jag" har sökt jobb med väldigt god
hjälp av Helena,har även fått lära mej hur ett cv ser ut,,,
kan tala om att det såg inte ut som jag trodde,,,
har slängt runt med ett personligt brev & trott att jag lämnat ut ett cv
,,,ja ja vi lär så länge vi lever!
Nu får vi se hur intressant jag är & det kan ju vara intressant
bara det att undra över *hi hi*

Jag vill ge en enormt stor eloge till Tina för ditt jobb med våran
hemsida, oavsett hur det går så har du gjort så gott du kunnat.
Jag beundrar ditt arbete & tid du lagt ner på oss,,,du är så bäst!
Glöm inte detta! Pöss på dej!

Har visat hanens lägenhet idag oxå,,,hoppas nu han tar den!
Jo vi ska slå våra påsar ihop nu,,känns så rätt & hoppas att min
magkänsla stämmer.
Även theo är förtjust i hanen & Cajjo så det är på allas villkor vilket
är väldigt viktigt & hanen är ju förtjust i oss så varför inte =)
Oj vad mycket förtjust det bidde nu då!

Hmmmm *ler* sambo,,,jo jag kan leva med det *L*

Nu ska det bli torsdagsmyz med kyckling, ris, currysås & sallad.

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Va kul för er!
    Det kommer bli jättebra tror jag!
    Men vad tycker Cajjo egentligen?!?!
    :))

    SvaraRadera
  2. Grattis till den snart livnade sambolivet vännen :) Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Tackar, ja det känns som om det kommer att bli väldans bra,,lika bra & slå till jue.. Kramen på er

    SvaraRadera