måndag 23 mars 2009

Ögonmått & rökvändare *L*

*
Bidde ju ingen Dagny idag*snyft* klabbigt & snöigt men Mattias hade
startat upp henne & hon statade utan problem,,dutti flicka =)
Men som det sägs,den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge!

Theo på Dagny
*
Var på Karlssons & handlade påskägg till mor, hon fick utemöbler av
oss , hon blev jätteglad men i vanlig j-a ordning när jag är inblandad
så ja,,, delar saknas..*suck*
Nu kan mammsen & Sören sitta på balkongen & avnjuta ett glas vin
en ljuv sommarkväll! ( ja när delen är hämtad vill säga)
Ha ha jag föreslog silvertejp & laga med men fick inte riktigt den
respons jag hade velat ha ,,märklit folk omkring mej va =)
*
Var även & kollade på tavlor idag men dom vi ville ha var inte kvar
är nog lika bra att vänta tills möbleringen är klar så vi ser helheten,
jag har en förmåga att tro att det ska se ut på ett visst vis, tyvärr är
mitt ögonmått precis som rökvändaren,,det finns inte *L*
*
Var hos Hanen oxå så Theo fick provsitta Trajjan, lite konstigt tyckte
han nog att de var att den stog i vardagsrummet men den pöjken har
vant sej vid att det mest konstiga är normalt *ha ha*
han lever ju med mej!!!
*
Var en sväng hos Veronica oxå,,ja jag är inte det minsta avis!
Hon ska ha bebis om 2 månader & är bara en mage & den är inte stor
för att vara i 7:e månaden,så där fint gravid ni vet....
jag var bara cylinderformad & plufsade omkring i pissetofflor &
samlade vatten till ingen nytta *L*,, ja nä jag är inte avis *asg*
... hon är sååååå fin!
Det kommer inte synas när Milton kommit!
*
5466 steg idag,,det artar sej men än så är det långt till våååååår!
*
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Det är en Leah tror jag....ja hon har riktigt söt mage nu! Kram emma

    SvaraRadera