söndag 29 mars 2009

Dax att öva,,,,,,

*
Haft en attans huvudvärk idag men själv göra själv ha=)
Var hur eller hur en bra fest, ett kanonband som spelade & jag
försökte få lite tips till mitt munspelande men på riktigt det verkar ju
vara jättesvårt!
Ja ja får öva nu!
*
Övar på munspel,,,ta en ren ton,,
*
Att unge herr F var stark visste jag men när han tar mej på raka
rmar rakt upp i luften,,jag blev & är fortfarande imponerad.
Tyvärr inga kort på detta men det ska jag fixa, måste fotominnas=)
Träffade även en tjej som jag inte sett på flera år, det var jättekuligt!
Ja kvällen var lyckad & tackar för att vi fick plats i vernen.
8155 steg blev det bara & idag har jag inte ens kopplat på den=/
Dax för duschen & sen kommer hanen med glurr.
Är inte riktigt överens med att vi blivit av med en timma,,,blä!
*
Så här snygga kan vi vara om vi vill *L*

Även sent på natten eller kanske tidigt på morron=)

*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar