söndag 8 mars 2009

Våroptimist!

*
Positiv ska man ju vara sägs det,,,styrde våran kosa mot Karlssons
idag för en ny tvättkorg var ju tanken men dom var ju så små så små
inte ens lönt att fundera på en veckotvätt i!
Endast 2 skitar högt!

Men istället så hittade vi utemöbler, billiga & bra!
Så nu är det inhandlat utemöbler till framsidan så vi kan dricka kaffe
där oxå!
Fina i grått m glasskiva & turkosa sitsar,,jaha fint ska de va serru=)
Våroptimism kan det ju kallas oxå...
Ja jag vet inte!

Det roligaste som har hänt idag var att när jag är inne på Karlsons så
hör jag,,,
-De är ju Ankan ju!
Ha, där står mitt gamla jobb nästan alla brukare & 3 av personalen,,
mitt hjärta bara log & jag insåg ännu mer hur mycket jag saknar dom!
& alla talade om hur mycket dom saknade mej & tyckte jag skulle
komma tillbaka.
Jag blev ju inte mindre övertygad om vad jag ska göra med mitt liv!
En av brukaran hade sett mej på avstånd,
ja eller rättare sagt mitt röda hår!

Sen var det fika hos Camilla för att avsluta kvällen med en
rotfruktsgratäng.

Nu bara längtar jag!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar