söndag 22 mars 2009

3809,,,,,

....ha ha vilken stegare jag är, hejja ,hejja *L*
*

Surfade runt lite & letade efter andra bloggar idag & från den ena till
den andra så hittade jag en blogg som gjorde mej glad ända till tårna!
Hon målar tavlor, se nedan.
Kolla in Bettinas blogg http://bettinadesign.blogspot.com/
Nu kan vi tävla om just såna här tavlor..
*
Dagen igår var kanonmysig, Theo vaknade förvisso kl tidigt...
-Mamma jag vill leka med någon idag!
Öhhh kl tidigt, kan jag få vila en liten stund till kankse???
Kom på att Maggan & Theo(namne) kanske ville dricka kaffe & leka,,
absolut så dom kom hit & vi tjatade & grabbarna lekte,
en helmysig förmidda, får bli fler gånger!
Sen var det bad & duscha för att åka till "svärmor" på mat,,
Mamma & Sören var med oxå så det var fullt hus & Theo busade på
som vanligt efter en stund,,god mat & god efterrätt *mumma*
sen vart vi stinna i buken i soffan framför Robinsson....
*
Nu får vi se vad dagen bjuder på är ett pajsaomkringipyjamasväder
tycker jag, funderar på att fixa till Theos dator lite & lägga in spel &
kort,vi är lite dävna idag..
Hanen jobbar den stackaren,,får väl hem en asatrött en sen kan tänkas..
*
I morron hoppas jag på att kunna hämta hem Dagny!!!!
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar