tisdag 24 mars 2009

Glurr på en tisdag,,,

*
Varför kallt & snö nu?
Den enda anledningen ,men då måste det bli massa minus till, är att
ALLA ormar & fästingar fryser ihjäl,,
Hm,, ja den anledningen är god som nån *L*

Skulle farit med mor på stan idag, hon skulle kollat sina sommardäck
men det kändes inte riktigt så där akut när vi tittade ut precis.
Det fick bli städ istället men det blev några steg extra *L*
Theo får vara 5 h 3 dagar i veckan nu när jag är arbetslös men känns
märkligt att lämna honom när jag ändå är hemma men visst han
behöver ju leka av sej & träffa kompisarna så är det ju!

På eftermiddagen var jag & Theo hos Laila, Fru C mötte oxå upp,
vi glurrade på pizza & pippin hade varit där redan med påskägg.
Tack!
Theo blev jätteglad.
Försökte få in kort men det visade sej att det inte lyckades så bra så
dina "friare" får vänta en stund till på bild *L*
Nu ser jag fram mot fredag då det är bowling med gamla jobbet,
ska bli kuligt & träffa dom igen!
Får se om min hand vill vara med på nån Holeinone =)

I morron får jag trevligt besök av Jossan, var ett tag sen vi sågs.
Får väl tvätta lite oxå & kolla förråd.
Vi måste ju ha någon stans att göra av möbler & kartonger som
vi inte ska ha framme.
Håller fortfarande tummarna för att hanens lägenhet kommer till
den vi vill!!

9089 steg bidde det idag, inte illa pinkat av en Anka !

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar