lördag 28 mars 2009

Don`t call me a pussy,,,

Fick hjälp av hanen att färga håret igår & de funkade bra tycker jag!

Var ju på bowling med fd jobb igår, var kanonkuligt.
Kastade 2 kast & så klart gjorde jag en "holeinone" på första kastet &
vann en öl de ni,,hm ruggade samtidigt *L*
Bara en attans tur men tyvärr så rök tumnageln men det kostar &
ligga på topp!
Sen vandrade vi vidare till hotellet & Tacobuffe, gott men mäktigt.
*
Efter detta så hade Dejan efterfest efter maten men förfest innan
hotellet,,,var ett glatt gäng där=)
Sen for Monika & jag på hotellet men bara om hon lovade att inte
tappa bort mej *L* men nä inget koppel behövs *S*
Poppad & drack öl & sen hittade jag 2 Inkare & efterfesten blev hos
Monika, några var vi, någon var blyg & någon undrade vart vi
hamnat=)
Blev ju knappt av med folket sen när kl blev morron,
när jag skulle väcka den sovande sessan i sängen så kom inte jag &
hennes pojkvän (tror jag)överens & jag kan lova er att pekfingret
kom upp när fanskapet hade mage att kalla mej för FITTA,,,,
ingen säger så till mej!
Åh så arg jag blev!
Men han fick snällt be mej om en rekorderlig ursäkt!!!
*
Smög ut bakvägen för & slippa riskera att möta dom sen!!!!
Jävla pucko!!
Hoppas du fick sova lite sen trots den tidiga timman!
*
Blev sååååå besviken på min döskallestrumpor, dom bara hasar ner
fick dra upp dom 3 ggr innan jag var hemma,,,märkligt det händer
aldrig i nyktert tillstånd!!!
Sen kröp jag ner hos hanen & återberättade hela kvällen,,,
han lyssnade tålmodigt,,tror jag,,,,=)
11518 steg men många av dom var alkoholberusade!
*
Ikväll blir det Mcfest, får se om en chaufför hittas annar får jag köra..
hade varit nice & kunna pimpla lite vin med hanen oxå!
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Ha ha, det är saker som jag inte minns.

    svenskt lösen

    SvaraRadera