söndag 1 mars 2009

Dyngsur illaluktande tvätt,,,,,,

Blev en riktigt kul kväll igår.
Träffade 2 Bitchar där & massa annat fint folk, inte för att Benny hade
skött sej när han var hemma ,,nån dammsugning vart det inte=)
Undrar om Lennart hade skött sej!? Hmmm
Är såååå impad av mej själv!
Jag höll mej vaken hela vägen hem, jag som alltid somnar efter 1,5 mil,,
det går inte att hålla ögonen öppna men jag satt & tjata hål i huvudet
på hanen som körde.
Vi dealade,,jag kör till De Fetas istället!

Är antagligen en asatrött hane ikväll, sömnen blev ju endast 2 h för
honom men ska inhandla glurr & sen blir det bara mys=)

Det var tvättdax idag igen & ja jag vet inte för vilken gång i ordningen
som jag blivit av med min tvättid!
Jag kom ner 13,13 iställe för 13,00 då hade någon okompetent liten
varelse tagit min tvättid!
(här får man inte ta andras tvättid inte ens efter en h uteblivning)
Så det var ju bara att stänga av maskinerna & häva ur deras dyngsura
illaluktande tvätt,,
för att sen nästa runda jag var nere upptäcka att denna okompetenta
varelse har hängt in sin dyngsura illaluktande tvätt i mitt torksåp!
Golvet var ett badkar av gammalt illuktande vatten från dessa
illeluktande kläder, bara till & skura ur torkskåpet &
slänga ur deras kläder IGEN!
Alltså vad är det folk inte fattar,,,,skaffa egen tvättid!

Dax att hoppa in i duschen & borsta tanden, sovmorron i morron,,
med hanen som faktiskt är ledig,jag jobbar kväll veckan som kommer.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar