fredag 6 mars 2009

Gaffatejp,,,,,det är fint det!!,,,

Tandläkarbesöket gick kanonbra, vill oxå kunna vara så avslappnad
när jag är hos tandis !
Jag höll mej förvisso i mitt hörn men jag är stolt, så stolt att jag
faktiskt var med honom....hualigen !
Tror jag ska fråga om jag kan få en leksak nästa gång, det kanske
är där hemligheten ligger,,,,lustgas kan ju iof vara lika så bra!
*
Nu är det äntligen helg, sista natten med detta gänget men fick
demontera i kväll/natt & där är det åtminstone varmt & hanskarna
blir inte dyngsura efter 10 minuter!
Kommer sakna vissa av staben, det bara är så men det får jag!
Så nu är det nervarvning sen bädden.
*
Ska gå på cafe med Theo i morron & sen handla fredagsmys,,
Theo fick välja mat i morron & om han nu inte ändrar sej så ska vi
käka,,,,,,,,,,,,,,
SPAGHETTI!!
Enbart men får nog se om jag kan muta till lite annat oxå,
känns inte som om enbart spaghetti är fredagsmysmat men jga får
helt enkelt skylla mej själv som sa att han fick bestämma=))
*
*
*

Jag är ju inte riktigt en hemmafru, att jag kan stryka det har jag visat
i ett tidigare inlägg här, putsa fönster det måste jag nog göra när det
blir mildare( det finns på min arbetslösattgöralista).
Symaskin har jag men det är så trist att ställa upp den & sen saknas
det en pigg till tråden så rullen måste ligga iett glas eller liknande för
att inte ha sytråd intrasslad överallt , sy kan jag men vill inte!
Men nu är det ju så att en helt underbar person i världen har ju
uppfunnit det bästa materiella som hänt mej!
SILVERTEJP
Var ju tvungen att laga mina jobbarbyxor idag......

Fint va;)
Så om det nu är så att det är någon som behöver lite hjälp med att
laga nåt så kan jag ju coacha er,,hjälpa er!
Bara en tanke, tycker faktiskt jag fick till det riktigt fint =)
Vill ni se mer så finns även mina skor i ett gamalt inlägg,
det brukar ju vara så att som kund vill man ju kankse se lite vad som
finns att erbjuda!!!!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Jag ska till Tandläkaren i dag.. du vill inte byta då.. när du ändå är van;);)

    SvaraRadera