onsdag 4 mars 2009

Pussel & kaninbajs,,

Visst är det härligt när andra ser det som inte jag ser=)

Möttes av kommentaren igår på jobbet...
-Vad du ser glad ut, vad för skoj har hänt? =)

Tänkte inte så värst mycket på det, att jag var glad så det syntes
utan att jag visste att jag visade det!
Blir glad över att vara glad*L*

Det verkar som om att pusselbitarna faller på plats, känns bättre &
bättre tur att jag omringas av massa fina & framför allt
kloka smarta,fina ,,,ja förhoppningsvis så vet ni vilka ni är!
Ni har gett mej massa nya tankar & massa ny energi!!!

Haft mysfrukostbesök idag av Vera, hon är så där fint gravid som jag
oxå ville vara, bara en mage & ingen cylinder=)
Är ju inte så långt kvar nu till bebis kommer jue.
Mys,mys,mys...

Ska på coaching idag & hoppas jag inte blir besviken nu bara, vet ju
liksom inte vad som väntar mej där!
Rapport kommer kankse i natt när jag jobbat klart=)

Nu är det lunchdax med hanen!
Krya på dej Snorskan & låt inte kaninerna bajsa så där *L*

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar