onsdag 18 mars 2009

Underbart solig dag.....

I dag har jag nog mest varit lat & suttit lite i solen, jo tvättat har jag
jue gjort!
Mina jobbarkläder är tvättade så nu kan dom stuvas in i en kartong
i källaren =))
Min hand har ju börjat att värka nåt så in i bäng igen, är nog dax att
ta tag i den på riktigt kanske,,,blir så lack på detta!
Sist hittade dom ju inget så det känns så där, vill inte en sommar till
med minimalt med mcåkande pga att det domnar..blääääääää!
men har lånat en handskena så får se om det blir något bättre,
hoppas det i allafall.

Tove har varit här en sväng så Camilla kunde göra stan osäker =)
kan säga att Theo tyckte det var konstigt när han inte skulle med
mej hem men jag fick inte tillåtelse att låna honom några timmar.
Ser han på fredag så då ska jag njuta av min lille älskling *saknar*

Har kopplat på en stegräknare men förvirrad som jag är så har jag lagt
bruksanvisningen på något bra ställe.
Är det någon som vet hur många steg som är brukligt för 1 dag?
Eller hur räknar man?
Ja jag har ingen aning alls.

I morron är hanen ledig så då får vi en morron ihop,
frukost på sängen kankse?

Ha en skön afton mina damer & herrar =)

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. 10 000 steg ska man gå.. mer om man ska ner i vikt...

    SvaraRadera
  2. oh shit, då får jag allt traska,,,,3435 st bara hitintills men har ju iof inte gjort nåt särskilt idag...anka vanka på riktigt då *L*

    SvaraRadera