måndag 30 mars 2009

Kill Bill I & II

*
I går hade vi en glurr & film em/kväll...sensation, jag satt som stenad
& kollade 2 filmer på raken,,de händer inte ofta men det gick liksom
inte att sluta titta, nu vill jag se resten av hans verk,,,har sett några
men på nåt vis så känns det som om,, I can´t get enough!!
Fick ett samtal igår ,,bara för att,,, ja ja fynda på du .
JAG är inte avis alls men klart att en Duccetröja eller en jacka hade ju
inte suttit fel ;) är gla för eran skull ändå ...U know..Du & jag =))
*
Annars har det varit en lugn dag, tvättat & så klart med min tur så var
ju tumlaren trasig IGEN men visst efter allt klagande & lagande så
förhoppningsvis kommer snart den nya tumlaren.....
Hanna från Arlöv hej,,,,
*

Hanen var & fotade sin hoj, ska se om det finns nåt intresse för den
månne,,,!
Sitter just nu & håller tummarna för att läkarna gör nåt bra med hans
knä, svullnaden har inte gått ner & det molar men hoppas att dom gör
något,,akuten Eksjö!
Stegrapport kan jag inte lämna ännu =)

*

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar