torsdag 5 mars 2009

Äntligen fredag.......

,,,,eller nästan, sista natten denna vecka så det blir ju som fredag=)
Börjar förvisso 1 h tidigare men får oxå gå hem kl 12 & sen ska vi ju
glurra i kväll,,,de är mumma !

Idag ska jag vara jättemodig, jag ska följa med Theo till tandis (jag
HATAR tandis) har redan varit på nervöstoa flera gånger=/
*
Igår var jag & träffade min Coach, det sa bara klick!
Hon visade sej inte bara vara coach utan så mkt mer, av någon
anledning så hamnade vi på det mediala planet,,,fanns väl en mening
med att just hon skulle vara min coach.
Det som var mest leende var att när hon läst av mej så undrade hon
så som flera har undrat,,vad jag gör där jag jobbar nu!
Fick en kick & en enorm påfyllnad av enegi, jag ska hjälpa & fick även
lite annan vägledning!
*
Dax att svida om.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar