torsdag 12 mars 2009

Snart snart snart lördag,,,,,,

I dag har jag klippt sista kabeln, kändes skönt på nåt vis.
Kommer & sakna många utav folket men kanske inte det kalla,blöta,
skitiga.
I morron har vi städtjänst igen jag & Cina, putsa fönster står på
menyn samt golvrengörning!
Sen är det dax för coaching igen se vad det blir för bra av det!
*

Idag var vår arbetsgivare ute med tårta pga av att vi skulle sluta,
tanken var jättefin & tårtan var oxå god men tycker nog att ironin
glänste igenom lite.
På den bifogade lappen stog:
"Ni gör ett bra jobb, fortsätt med det"
Kunde inte låta bli att garva=) , lovar jag ska göra mitt bästa i morron
sista dagen innan varslet*asg*
*
Hade lovat Theo våfflor ikväll, sista kvällen på denna veckan,,,usch
måtte nästa vecka gå fort så han kommer hit snabbt!
Mamma & hanen var oxå här & mös med oss.
Våffla med kaviar!

Nu ska jag smurfa det sista & läsa, sen bär det av mot John Blund.
Nu längtar jag massor till lördag, tror det kommer bli en grymt kul
fest & massa folk jag inte sett på ett tag!
Hoppas ju på massa knuttar & knuttinnor!
*
Sist men inte minst.....
*

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar