onsdag 19 augusti 2009

Glada minnen!

*
I går kväll låg jag & slöade framför tvn men konstaterade vid kvart
över nio att varför när jag kan gå & lägga mej istället!
Borstade tanden & tog min sovis & la ner rödkalufsen på kudden.
Kunde jag somna NÄ!
När Hanen kom hem vid halv elva låg jag fortfarande & snurrade.
Tog en macka & ett glas mjölk & gjorde ett nytt försök.
Halvtomhalvt slumrande så där i dvala ni vet.
Kröp i kroppen & huvet lät ungefär som om att ha varit på fest
nykter & stått för nära högtalaren,,susande typ.
Kl 4...dundrande migrän & när hanens kl ringde vid 5,30 så sa jag
att han inte behövde smyga för jag var vaken!
Bajsnatt kan jag säga...somnade nog en stund för när jag vaknade var
kl 8,,,ja ja varför klaga fick ju några timmar =)
*
Var på min första ormfobiträning i dag.
Jag har INTE tittat på någon än men klappat Skäggagamen som jag
blev kär i.
Vi pratade i 1 h om hur jag känner & lite om hur dom är.
Kändes väldigt bra & jag har ett stort förtroende för hon som hjälper
mej.
Ska tillbaka i början på September igen, blev lite ojämnt pga min
operation men är stolt över mej själv att jag tagit steget.
Dom kan hjälpa med olika fobier, inte fjärilar för det har dom inga.
*
Sen var jag tvungen att gå in & inhandla lite rökelser.
Dom finns här i staden nu så behöver ej åka eller skicka bud från
Växjö längre =)
*

Nag Champa den blå ä bäst ( tycker jag)
*
Så nu har jag brassat på & lyssnat på avslappningsmusik & börjat på
en bok " Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson.
Den verkar bra.
Ni får verkligen ursäkta mej för att jag är lite gnällig men det är så jag
känner mej mestadels nu tyvärr,,
Blev glad innan när jag pratade med Theo, han berättade att dom
tagit kort på dagis & fick säga KORUMPA när bilden togs,,då log mitt
hjärta.
På fredag kommer han min lilla trollis,,,,,,han är medicin för mej =)
*
Försökte muntra upp mej genom att tänka på nåt skojigt som jag
gjort & nu hoppas jag att denna videoinläggning funkar..
*



*
Denna här har jag skrattat till mycket & när vi var på båtresa
några tjejer så tävlade vi med denna akkapella & vann men vad vi
vann det vet vi inte för då hade vi gått vidare *L*
Tur att vi hade en som kunde texten men kan tala om att när
nananana biten kom så högg vi alla in =)
Hoppas nu det funkar.....
*
Tack Anja för hjälpen,,,
*
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. ja bajs-dagar har vi visst haft bägge två:-) kramen!

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så. Alltid kul att hjälpa folk man tycker om :-)

    Apropå rökelserna, så är Nag Champa en av mina favoriter med. De luktar verkligen något utan att vara för rökiga. Kan rekommendera dig thailändska rökelser med. Paketet är gul/röd/blått. Går att köpa i thaibutiker, kanske kinabutiker med? Min thailändska är lite dålig, så jag kan tyvärr inte översätta vad de heter ;-)

    Kram på sig

    SvaraRadera
  3. Visst hade vi roligt... IQ Bitch-kören!! Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Men tragisk text på låten..även om det där nanana-avsnittet är rätt kul i skrift :)

    Krams

    SvaraRadera
  5. Ja texten är tragisk men den var den enda någon av oss kunde,,,
    =)
    Kramen

    SvaraRadera