måndag 17 augusti 2009

Kaffeinspiration,,,

*
Tog precis min bloggrunda & bleb inspirerad av Gladmymlan &
hennes fina kaffeinlägg.
Jag är ju då oxå kaffeälskare & dricker tyvärr aldeles för många
koppar men hua de är ju så gott!
När min Hane fyllde år så funderade jag på vad jag skulle ge honom.
Hittade denna mugg *L*
Vad kan passa bättre,,älskar honom & kaffe =)

utsidan
insidan.
*
Han har även talat om att när han blir stor så ska han bli bearnesås
för då kan ingen motstå honom.....
Ha ha ha vilken tur då att jag ÄLSKAR beasås & kan ha det till allt!
*
Nä måste nog göra en kopp Java eller två nu =)
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ja men sån mugg!!! amen till den säger jag! är ju kanon! ja vi kan säkerligen fika i mörrn. ska vi höras på mobben kanske???
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Söt mugg :-)
    Nä, vad vore livet utan kaffe??

    Kramar

    SvaraRadera