söndag 2 augusti 2009

Livet är i fas,,,

*
Tack för alla grattulationer,jag kan bara säga att det känns så bra.
Jag tror nog att jag just nu är på toppen av mitt liv, det enda svarta
moln är nu kompisarna som var med i olyckan,,det är svårt att
smälta =/
Annars har jag & Theos pappa fått en bra kontakt, jag vet inte vad
som hänt men är glad så länge det varar,,har inte någonsin varit så
här mycket prat mellan oss.
Du har fått lovat att du inte ska stå utanför dörren oanmäld & att du
önskar mej lycka med livet även om du inte vet om förlovningen!
Jag har mi fina hane, mamma har sin Sören & mår bra.
Theo är harmonisk & Cajjo mår kanon,,har massor med fina vänner
runt mej..har faktiskt accepterat att pappa finns runt mej & har det
bra där han är
Ja jag kan säga att just nu är mitt liv i fas.
Hoppas nu det får vara så här ett bra tag =)
Tack alla ni som är & brukar runt mej, ni ger mej den styrkan jag
behöver.
*
Så här tillbringade jag min fm igår, bara vara.
Sen for vi in till Laholm & käkade gott =)
På kvällen var vi på Mc träff utanför Laholm men det kändes inte
riktigt kul med tanke på vad som hänt & att folk så klart frågar .
Deras stora nackdel där var att kaffet kostade 10 kr koppen,,,har jag
inte varit med om innan,,så jag som då körde drack ju då
monsterdricka istället!
Det kuligaste på hela kvälen var att hanen träffade en gammal
klasskompis som han inte sett på ca 17 år,,världen är bra liten=)
En fika hos Pippis blev inbokat oxå i veckan.
Ozå hoppas jag att jag kan träffa Theo en snabbis i morron med
för dom är i Halmstad men väntar på smssvar därifrån nu.
*
Idag låg vi på stranden en sväng & massor av nyckelpigor fanns det
men sen mulnade det på så då var det inte lika spännade att ligga där
längre.
Jag är en sån fryslort så duschen går snabbt här..ni förstår,,det är en
handpumpad campingdusch som gäller bakom knuten på huset *L*
tur att man är två här så en kan pumpa upp trycket men håret det blir
tvättat i köket annars hade jag frusit aldeles för många =))
Cajjo trivs utmärkt här oxå, han skällde bara på vårat husspöke första
natten!
Vi är inte ensamma här men det berättar jag om i morron =)
*
Idag har vi som sagt bara slappat,varit & handlat lite & köpt oss ett
UNO,,,det har jag inte spelat på massor av år så det kanske blir en
runda sen ikväll..

Nu ska jag nog hjäpa min hane & vara social ,,inte lätt när jag är lite
smått beoende av detta med bloggandet !
Min hane har gjort smarriga grillspett med baconlindadfläskfile,
champinjoner,rödlök & baconlindade tomater,,
kan leva med detta =)
Jag sitter här med ett glas rött & mår så bra som en Anka bara kan!
*

Hittade på Maxi i Laholm, mixa olika tomatsorter visst ser det fint ut!

Ha en underbar kväll nu alla..

Hejdåposs!



3 kommentarer:

  1. åh så mysigt det låter! härligt att du är i fas, kära anka!
    men du vet väl att dom där krokarna har den effekten på en, jag trivs som allra bäst på västkusten just båstad/mellby/halmstad är himla trevligt!haa så mysigt!

    SvaraRadera
  2. Åhh...vad mysigt ni har det. O vad skönt att du mår bra...de e din tur nu. :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Vet du vad??
    Jag for aldrig och överraskade familjen. :-/
    De bytte ställe och fanns helt plötsligt så långt bort.
    Jag stannade helt sonika hemma och petade mig i naveln. :-)

    SvaraRadera