söndag 30 augusti 2009

Behöver inte göra allt,,

*
Glömde bara bort & visa dom fina luktärte jag fick efetr promenaden.

*
Åh vad jag verkligen inte tycker om denna huvudvärk & susandet i
öronen!
Hoppas min dr kan göra något åt det snart..
Nu har jag fått undan lite på min helglista,,allt kommer INTE bli
gjort men det gör inget,det är ju värdsligt ting som att måla glas !
*
Jag har ju varit & är lite nervös för hur det kommer bli sen, hur
mycket jag kan röra handen osv
Men igår när jag stod på Apoteket & handla duschkrämen (150kr)
så hörde jag kvinnan framför mej pratat om att hon gjort samma
sak bara några dagar tidigare, så eftersom jag kan vara lite speciell
så stannade jag henne sen & frågade lite,,hon blev bara glad för hon
förstod min oro & var glad att kunna hjälpa till.
Hon hade tummgreppet & kunde röra mycket mer än jag hade
föreställt mej...
De var ju skönt!
*
Igår kollad jag på film här & gjorde just ingenting,,bara rådde om
mej själv!
Chattade med Hanen från Norge, kändes märkligt att chatta med
honom....
Dom hade det bra där & hade varit på en tur & sytt Figges väst oxå
får se om han hittade nåt lepsyl =)
*
Idag kommer han hem iallafall,,LÄNGTAR,,
Då vi har 1årsdag i morron så ska vi fira den idag, jag lär inte vara
så skoj i morrron kanske & hanen ska ju tvätta *L*
Jag var & hämtade smörgåstårta till oss som vi ska smaska på
& sen bara mysa innan det är dax för mej & tvaga min kropp med
svintoschampo *L*
*
Nu ska jag uppfylla en del till på listan,,,storkoka=)
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar