måndag 10 augusti 2009

Theo 5 år,,,

*
GRATTIS MIN TROLLIS PÅ 5ÅRSDAGEN!
Då var det kalasmorron,,,blev ja må han leva istället för bä bä,,=)
Det är så mysigt med födelsedagar & få ge frukost på sängen & mysa.
Så nu är han 5 år min lille fis,,hua tiden går så fort jue!
Men även om 5 år är en tjatperiod så är det helt underbart skoj.
Han delar med sej om sina tankar & har massor av ideer!
Han är ju helt underbar faktiskt mellan allt tjat =)



Sen bar det av ut med kompisarna & leka.
Han hade kvar vattenbalonger sen badet igår & jag kan upplysa er
om att jag vet hur mycket vatten det blir i hallen om en sån går
sönder!!!!
Nåja det var ju bara vatten & det var inte i sängen om jag nu ska se
det positiva i det hela.
Sen bar det av till staden, våra ringar är felmätta så dom måste slås
in men är ju lite trist & lämna ifrån sej dom nu ju så det får vänta
nån vecka till när värsta semesterruschen har lagt sej för
guldsmederna.
Mackedonkan blev det för födelsedagsbarnet, fick ju ett gratis
Happy Meal när han är med i Ronalds klubb!
*
Sen måste jag berömma mej själv mitt i allt annat,,,,,
Jag har varit hos tandis idag,,,,oj vad ont i huvudet jag fick sen,
HATAR verkligen det stället men det gick bra & jag fick beröm av
min tandhygeinist.
Varnade henne innan att om att gör hon nåt dumt så biter jag=)
Trodde jag kunde lura dom & bara komma dit en gång om året men
hon kom på mej precis innan jag skulle gå ,,Attans dumt va,,
Hanen & Theo var i Apoteksparken & lekte under tiden..
*
Så nu har kvällen bestått av grillat & godis & en kanonkul film
Bortspolad,,ja den var en höjdare .
Vi gillade den alla tre.
*
Simskolan blev anmäld idag oxå, lika bra att grabben får lära sej allt
han får om vatten.
*
Hejdåposs!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar