måndag 24 augusti 2009

Meningslösa spel...

*
Stackars min son, han kommer aldrig att växa upp & kunna säga.
-Min mammas pannbiffar är bäääääääst i heeeela världen!
*
Ska nog vänta 20 år till innan jag prövar =)
Det tog ju hur lång tid som helst & göra & inte blev dom som
mammas precis, det var svårt att få dom genomstekta & smakade
mest ströbröd av någon anledning*hua*
*
Tråkigt var det, tänkte till slut att jag gör som med pepparkakor.
Ja,jag gör stoooooooooora panbiffar så tar smeten slut.
Då gick dom ju bara sönder & blev brända!
Theo tyckte dessutom inte om dom men Cajjo smaskade i sej.
Hanen sa att dom smakade som hans Farmors,,ja ja dom fyllde
syftet,,jag blev mätt!
*
I dag lämnade vi in ringarna för förminskning.
Hanen 2 storlekar & jag 1,5 storlek, så nu är förlovade fast utan
ringar tills på onsdag.
Känns lite tomt.
Skönt & slippa på att tänka på & tappa dom iallafall.
När vi var på väg hem så sprang Theo (i vanlig ordning) & snubblade
ju & skrapade knäet,,ja ett sommarminne.
Skrik i högan sky & jag blåste & vi for hemmåt för plåster.
I bilen bad jag han titta på hur dt såg ut.
-IHHHHHH,,Oh my good, det är blöd mamma ,sen ett illans skrik.
Men vilken tur att det finns plåster & att det tar bort det onda =)
*
Så nu spelar hanen & Theo Ps2 igen eller det är nog mest Theo som
ska visa hela tiden & hjälpa =)
Wall-E är svårt tycker jag,den lilla roboten bara snurrar.
Ser ut som ha dansar när jag spelar *L*.
*
Annars är jag torsk på Tallin...har hittat en spelsida med en del
meningslösa spel men passar mej, då behöver jag inte tänka & ingen
oro finns precis då.
*
* Bubbleshooter.
*Bubblespinner.
*
Nu är det snart dax & fighta ner ungen i sängen, måste ju försöka
vända om dygnet till dagisdygn nu igen.
*
I morron är min plan att vi ska ta oss ner på torget & handla gurkor
med tillbehör.
Det har gått upp för mej att om 7 dagar så är jag nyopererad.
Det blir konstigt med ALLT!
*
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Men lilla gumman , vad ska du opereras för? är det allvarligt??

    SvaraRadera
  2. Nä det är en rutinoperation men nytt för mej, Kapaltunneln i höger hand ,,suveränt på en högerhänt person,,typ ingen bilkörning eller massa annat som jag blir oerhört begränsad i under några gipsade veckor men det blir bra sen får jag ju allt tro =)

    SvaraRadera
  3. vettu jag har aldrig ströbröd i:-) jag blandar ihop färsen bara, har inte ens ägg i för jag är ju allergisk mot dom, lite finhackad lök kanske, sen tar jag bara en matsked och klickar i pannan (formar dom inte till fina färsbiffar precis) och sen plattar till dom medans dom steks. ibland bara kör jag lite yta på dom och sen in på en plåt i ugn:-) ( recept-mymlan i farten!
    måste bara tipsa om annat gott, färs som man kryddar och plattar ut, lägger nån eller några matskedar smulad fetaost på, gör en rulle av färsen och lindar bacon runt och sen grillar eller steker eller kör i ugn...hur gott som helst:-) oj vad jag kom igång, det är väl för att jag har baka cupcakes idag:-)

    är på liiite bättre humör nu, kanske för onsdagsfikan:-))) kramen

    SvaraRadera
  4. Tihi, plåster och fluortabletter botar typ alla sjukdomar och sår i världen ;-)

    SvaraRadera