fredag 14 augusti 2009

Ett regnigt High Chaparall,,,

*
Ja då var det dax för High Chaparall igår, en repris på förra året =)
Synd att Camilla, Tina & Cissi med familj inte kunde vara med men
kanske nästa år !
Var ju inte strålande sol precis när vi for men det gör ju inget.
Under tiden vi var & fotade oss så började det att regna,,& sen höll
det i sej till & från.
Mattias & jag red den mekaniska tjuren oxå,,,
Jag tror minsann jag var kvar längst eller?
Då jag inte lyckas med att lägga in filmklipp på detta så får ni inget
bevis =(

Ville, Theo & Pontus
Theo provar sadeln!

Att vi är smålänningar det märks,,vi tog fika med oss & tanken var att
den skulle imundigas på en filt utomhus men nä de regnade ju.
Vilken tur att vi har en kombi.
Kvinnor & barn i bagaget & karlarna i framsätet,,jodå allt funkar =)

Apor i bur *L*

Lite uppehåll blev det & Lucky Luke & bröderna Dalton såg vi, även
blev rånade på tåget ,,väl framme i Mexicobyn så fastnade Theo
framför Maxicoshowen, han stog där & rycktes med av musiken =)
Indiantält & Bisonoxar fanns med på blickarna oxå.

Ingun & Mattias i Indiantältet.
Sen började det att regna på riktigt,,ja det öste ner & då var det inte
kul längre.
Theo hade lyckats med att blöta ner sej massor, trillat i lera 2 ggr &
ja var dyngsur. Börja sura & ja barnen var nog mätta på detta.
En tur i Onkel Sams stuga var det sista...häftigt & gå där inne med
guidad tur.
Beslutet blev,,spagetti & köttfärssås i Hok,,,,

Något regnigt va!


Den siste cowboyen!

En kanon kväll & gos med katterna (så söta), vin på trappen &
gotigottig mat.
Alla nöjda & glada..
Jag & min nyadopterade syster ( Snorskan) satt & pratade & drack
rosevin & grabbarna satt framför datorn & ungarna lekte för fullt.
*
Resan hem gick mitt i natten & Theo däckade efter 5 min =)
Men trött,,NÄ de var han INTE enligt sej själv=)
Tack för en kanontrevlig dag!
*
*

Så här snygga blev vi,,,jag tror jag har levt detta liv innan för jag
kände mej så fin & hanen,,,,Attan så snygg han var!
Theo såg ut som den buse han kan vara!
Funderade faktiskt en liten stund & köra bröllopskläderna i det
stuket!
Att jag sen fick muta Theo för att vara med är en annan historia,,
envisare unge kan man ju leta efter men till slut så segrade jag.
Vill ju ha med alla på bilden & vårat sällskap fick honom till & med
att le,,de var bra!
*
Hejdåposs!






2 kommentarer:

  1. Jag blir helt lycklig när jag ser bilden på er i bagagen på bilen....skulle så kunna va jag :-). Man får ju se till att lösa situationen lixom :-). "Familjebilden" är så himla fin på er, den borde ni förstora tycker jag !

    SvaraRadera
  2. Wow....vad fina ni är på familjebilden....skulle mycket väl kunnat tro att det var ni för längesedan =)
    Kram Millan

    SvaraRadera