onsdag 26 augusti 2009

Hambo på nätterna =))

*
200 kr fattigare,,,ja så många pengar spenderade jag på ett par
galonisar bara för att ¤¤¤¤¤¤¤¤¤ men men .
Hellre det än tjafsande!
*
Sen for jag till fika med Anna & Blomman.
Trevligt som vanligt & mycket trevligt att få en person till bloggen
& det kändes så bra, tiden bara flög iväg & vi skulle antagligen ha
suttit där än med våra kaffekoppar & bubblat om det inte varit
för barnhämtning.
Många sunda ord kom & vridande & vändande men så skönt att
bara kunna vara utan krav i skymundan på en veranda nån stans
i stan...
Det får bli fler gånger definitivt vill jag det =)
Tack för en nice fm tjejer!
*
Sen var det Theohämtning & resa till Nässjö.
Jag har varit duktig idag,,jag RINGDE =)
Jo jag stannade bilen medans jag pratade i mobilen,,lovar,,
Nu hoppas jag på förändring utav bara attan, tillomed hanen säger
att det syns i mina ögon.
Glöden saknas liksom & de är ju lite B kan tyckas.
Jag brukar ha glöd till massor annars =/
*
Hur som hur så efter lite snurrande i min hemstad så hittade jag
Petras hus, så jag har snufsat liten bäbis idag,2 månader ung tösabit.
Anna kom oxå så 3 mammor & 4 barn,,myzigt.
Vi gick på Sörängens Folkhögskola ihop -99 & sen dess har vi hållt
kontakten.
Träffas ju tyvärr inte så ofta som vi vill men så är det,antingen är
det barnen eller vi,,finns ju lite alternativ menar jag =)
*
Kaffe & mellismacka & massa tjat, ja lika trevligt som alltid men jag
kan tala om att det är skönt att vara hemma nu.
Blev lite mycket socialt på en & samma dag.
Huvudet molar & svetten rinner, susar i öronen men klart blogga
MÅSTE jag ju göra ändå!
NÖRDANKAN!!!
*
Så nu har Theo somnat (kors i taket) i SIN säng,han brukar sova
några timmar där innan han kommer intassandes i våran säng.
I dag på morron vaknade jag av att hanen var borta,,stackarn har det
inte lätt =).
Theo hade puttat på mej & jag på hanen så han gick & la sej i Theos
säng & puttade ner Cajjo som fick lägga sej i soffan,,här dansar vi
Hambo på nätterna,,inget prasslande i höet här inte *asg*
*
Hanen är på strövarstråt så jag tror jag ska ägna mej åt mina korsord
en stund.
*
Ska ta en familjeklippning oxå i morron kväll, ska bli nicigt!
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ja det får inte bli för mycket socialt även om man för tillfället tycker det är roligt! jag har hämtat hö med stallägarinnan, kört fel lassat balar, tappat balar o fått skrattanfall tillsammmans o lera i hår o ansikte:-) den bonden säljer nog inte till oss fler gånger, han fick bära balarna själv tillslut för vi bara skrattade:-)))
    puss o tack för idag, du är underbar!

    SvaraRadera
  2. Till låt mig le lite. Men Hösten 1999 hade jag sökt in till sörängen för min tanke va att jag skulle börja läsa inom bild. Men jag slutade efter dag 1 pga andra själ. Kanske redan då hade vi träffats OM jag hade gått vidare. Vem vet?? Själv har jag suttit och frossat ljuskartalog och bara få svårare och svårare att bestäma mig vad jag ska ha. Hua!!

    Måste verkligen säga det att är som dem säger om dig. Som annie en gång sa.. " du skulle träffa ankan, hon är underbar männika." eller som tony sa: " du skulle träffa ankna, du skulle gilla henne." Visst fan hade dem rätt!! Kram

    SvaraRadera