måndag 24 augusti 2009

Bye bye godis & läsk,,,

*
I går blev vi bjudna på middag, hanen höll på & fixade i köket & det
luktade kanonens gott.
Vi fick en gryta med kassler & bacon & lite kryyddig & pasta till .
Maggen ble stinn & de var jättegott.
Tack!
Sen förstår ni så diskade han upp efter sej, lite dåligt samveta hade
jag då jag bara satt & gjorde nada!
Undrar om detta månne hålla i sej framåt i åren, för då mina
vänner kan jag absolut leva med detta=)
*
Theo & hanen spelade det nya lånade PS2 & de gick väl sådär.
Tidig sänggång & skulle kolla på HJÄLP men i vanlig ordning så
somnade jag..jag ä ju bara för trälig=/
*
Ja ja nu är det måndag & nya löften har inbringats här i Ankboet.
INGET godis & INGEN läsk & om vi skulle inte kunna motstå så
får vi böta 10 kr /bit. 10 kr / ruta i chokladkakan.
Hanen har 8 kg & jag 5 kg som ska bort....
Vi får fika men bara i sällskap=)
*

Bye bye


Bye bye

*
Så nu är det dax att hoppa ner till tvätten igen.
Vi ska göra ett nytt försök med våra ringar i em & se om dom kan
klämma in dom lite snabbt.
*
Ska ge mej på att steka pannbiffar i em sen, ska bli spännande för det
har jag inte gjort sen 1989 & då smakade dom pyton!!!!
*
Håller mej i min lilla vrå nu!
*
Hejdåposs!



2 kommentarer:

  1. haha du är rolig du! när du steker pannbiffar brukar det bli godast med bara lite vitpeppar och salt i färsen-)
    hej hej då till fikabröd här med då. har ju eran sammanlagda vikt(!) att gå ner...
    och jag som tänkte baka cupcakes idag med glasyr. attans. och glöm att jag bakar till barnen. Jag bara käkar upp dom själv i slutet ändå alternativt slevar i mej massa smet. icke bra.
    vi kämpar ihop! kraam

    SvaraRadera
  2. Dagens tips; det hjälper inte bara med att ta bort godis och läsk om man vill gå ner i vikt. Håll koll på hur mycket kolhydrater och fett ni stoppar i er istället :-)

    Kram på sig

    SvaraRadera