torsdag 6 augusti 2009

Borta bra men hemma bäst,,,,

*
Så då var vi hemma igen efter en helt underbar behövlig vecka att
bara rå om varandra & bara vara...
*
Tänkte vi skulle pressat lite till idag på stranden men tidoptimisterna
hann inte, sov lite länge.
Sen städades det stuga & packa,,,är ju hur mycket grejor som helst jue!
Får nog bli husvagn nästa år =)
Sa till "mina " stugspöken att stanna kvar där dom bor så jag hoppas
inte dom kom med hit.
*
Var ju tvugna att ta vägen över Halmstad oxå.
Ni vet dom däringa skorna som jag ångrade att jag inte köpte,,,,
jag var ju tvungen att kolla om det var meningen att just JAG skulle
ha dom !
Åhhh till min förtjusning så var det meningen att JAG skulle ha dom
& ett par till & till halva priset till råga på allt!
Fynd idag med =)

50 riksdaler för båda *L*
*
Så nu fick jag ju helt plötsligt ett par andra bröllopsskor än dom jag
tänkt från början.
*
Nu är vi hemma igen & håller på att tvätta allt luktar unken stuga.
Hann med en kaffe hos Camilla mellan maskinerna & provade
outfitten tills på lördag, de ska nog bli bra tror jag.
Hanen har varit med att köra in Ponnysmryttare ikväll på hoj,
tyvärr kunde jag inte haka på men dom hade varit 29 hojar så 4
vändor var & de var ju kanonens.
*
I morron fm kommer THEO....ska bli sååååå mysigt..
*
Men nu gott folk ska jag ner till tvättstugan & hämta det sista & sen
blir det vitlöksbröd & cheesebollar till kvällsmat !
Får man när det är barnfritt!!!!
En film får de la bli oxå innan ögonen trillar ihop!
*
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. oh snygga pjux!!!!
    vem gifter sig på lördag då? min kusin ska med på bröllop, hennes pappa och susanne ska gifta sig i parken, är det dit du ska med eller?
    vi får snart dricka kaffe igen, saknar dej!
    kramen

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar e nöjd med köpet =)
    Nä vi ska till en kompis i Göteborg på bröllop..
    Absolut kaffe,,kan ju kolla i veckan hur det ser ut..
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Grattis till skofynden! :-)
    Sitter på jobbet och smygbloggar lite men ska strax bege mig hemåt. Tänkte börja flytta in grejor i Shurgardförrådet idag.
    Ha en trevlig kväll!
    Kram,
    Eva

    SvaraRadera