fredag 14 augusti 2009

Kantarelldag,,,

*
Åh så trötta vi var idag, Hanen åkte & hämtade Cajjo på dagis & vi
trynade gott.
Idag bestämde vi oss för att ut i skogen gå.
Kantarelljakt & tillhörande picknick.
Vi for ut där vi var förra året & vandrade i skogarna.
Vädret var lagom varmt & vi trivdes.
Hanen & Theo
Theo ibland ormbunkarna *fniss*

Fanns inga där endast ett ynka blåbär & harsyra & getingbo.
Bara att fara vidare..
Där hittade vi lite granna, inga mängder men Theo trivdes & letade
kantareller, han samlade pinnar & trallade i skogen & Hanen visade
Theo diverse i skogen.
Kantarellplockaren..
*
Sen närmade sej klockan för lämning av Theo *me dont like*.
Så vi vandrade ur skogen & for till picknickstället vid vattnet.

Cajjo
*
Sen började det regna =(( så de var bara att packa ihop & fara till
stan igen.
Theo fick med sej lite kantareller så det ska räcka till både honom &
Eva hoppas jag!

resultatet får vi vara glada för*mumms*

Är så glad för Theos pappa & jag kan kommunicera nu. Vi ska tillomed sätta oss alla 4 vuxna & prata igenom regler för Theo i veckan,,det är ett jättepositivt steg & viktigt att Theo märker att vi alla är eniga. Har har blivit en trotsig unge & säkert beror det på lite osäkerhet för ett boende på 2 ställen med olika regler. & 2 föräldrar som inte kunnat kommunicera.

Jag vet inte har ju alltid bott med båda mina föräldrar. Jag vet ju inte hur det är att vara "separationsbarn", kanske någon annan kan ge en vinkling om hur man tänker som barn i den situationen.

Nu ska jag nog diska & förekomma hanen som brukar göra det=) Sen blir det varma mackor med kantarellstuvning, det ska smaka gott!

Tidig sänggående i kväll,,kanske PS2 & lite godis kanske

I morron är det GP i Målilla som gäller. Camilla & Hanen ska köra in förarna på hoj & jag ska vara mascot åt C & H =) Första speedwaymatchen för i år så de kan ju funka. Håll tummarna för uppehåll bara.

Hejdåposs!






1 kommentar: