tisdag 11 augusti 2009

Kryp i kroppen =((

*
Idag var det en attans trevlig fika med tjejerna även Hanen var med
& Theo...var ett tag sen jag fixade att vara med på dessa fikaträffar
men det gick bra..myzigt vart de i allafall.
Sen var vi & kollade telefoner,,1 Oktober får jag byta,,
ATT JAG SKA!
Sen kollade vi oxå på bärbar dator, hanens har ju inge batteri &
fläkten dånar & jag är ju dator & blogg beroende så det får nog bli
en om några månader när sommarekonomin lagt sej *L*
*
I dag har Theo fått utegångsförbud,,,han drog iväg utan att säga till
när jag pratade i telefon & igår fick han tvspel & dator förbud,,
han skulle bara följa en kompis till dörren & vips så var han borta,,
en oerhört läskig känsla att inte veta var dom är!
Nä dom hade dragit till en annan kompis & in i deras lägenhet i ett
annat hus!
Jo arg & rädd blir jag,,,,rackarunge!
Så det har varit familjeråd här hemma, är ju viktigt att Theo förstår
att jag & Hanen är samma bestämmande av regler i vårt hus.
Ska prata men Theos pappa oxå nu när vi kan så regler blir samma
överallt annars kommer vi få en trotsig unge som utnyttjar
situationen mer än han kan..
*
Jag skrev ju häromdagen att Hanens bror med flickvän skulle komma
upp med en present,,,en jättehäftig vas fick vi=)
Tack.

Annorlunda & häftig vas,,,
*
Av Mamma & Sören fick vi en stekgryta mycket välbehövligt då den
gamla har ett eget stekande som fastnar,,,,
Tackar!
*
Mamma berättade idag om en vänninnas vänninna som hade träffats
av en kulblixt häromdagen, åskade jättemycket & in kom det en blixt
från ett elluttag & hon stog & höll i diskbänken & blev träffad.
Ingen fara för livet men ligger i Eksjö just nu..en aning läskigt!
*
Har en orolig krypande känsla i kroppen, första gången på länge.
Har dragits med huvudvärk i dagarna 2 & mår blä!
Det kom nu i eftermiddag,,,bara jag inte blir sämre nu,,vill inte
det är inget kul,,hoppades ju på att detta skulle hjälpa men det
är kanske övergående & jag har ju haft tur med endast trötthet
& huvudvärk som biverkningar.....
Bara till att andas & göra sånt JAG vill,,är glad att Theo & Hanen
är här med sitt fina stöd.
Älsk er!
*
Nu måste jag nog fixa lite kvällsmat & vila mej...
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Kulblixt! Och det som jag är så rädd för; HUVVA! Jag gillar vasen, skithäftig!

    SvaraRadera
  2. ja jag hade med gärna fikat men migränvarningen sa nej. lite herr ågren också:-(
    snygger vas!! ge hit:-)

    SvaraRadera