fredag 21 augusti 2009

R.I.P. Ove

*
Vila i frid Ove.
*
I dag är det Oves sista resa på jorden.
Vi kände inte varandra jätteväl men du var alltid med & hade ett
roligt ord du är en person som har lockat fram många skratt & nästa
gång jag lyssnar på Eddie Medusa så kommer jag tänka på dej, den
spelades friskt i Vanen när vi for till Eksjö =)
Begravningen äger rum idag men jag orkar inte att gå, dels för att
jag mår som jag gör & för många minnen sen pappas begravning kan
komma.
Däremot ska vi gå till minnesstunden i kväll hos Hot Rat Mc.
*
Glada minnen är det du lämnar kvar.
Tycker detta är så hemskt, du var för ung 50 år.
*
Ja så sant som sagt..Alkohol & bilkörning är inte ett likatecken.
Hoppas bara Ågren hoppar vidare till DEJ som tog han ifrån oss!
*
Vila i frid & kör så mycket hoj du kan , det finns inget regn & ingen
snö.
Bara gasa året om..
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Tungt och jobbigt!!!
    Tänker ofta på hur folk kör i trafiken, många egoister som "Bara ska fram" oavsett om de blir en fara för andra. Och hur många drog/rattonyktra som plöjer runt på våra vägar vill man knappt tänka på. Man tänker på sina oskyddade barn och på hur oskyddad man är som mc-åkare och blir mörkrädd..
    Blir säkert en fin stund ikväll i alla fall, tror du inte det?

    Kramar om hårt

    SvaraRadera
  2. Beklagar sorgen!

    Håller med ovanstående kommentar. Läste någonstans att man beräknar att ca 16000 dagligen kör påverkade :-(

    Kram på sig

    SvaraRadera