söndag 24 oktober 2010

Bloggmiddag...

Jo bloggfikan har blivit uppgraderad till bloggmiddag.
Lördagen bestod av att fixa inför kvällen, laga mat & duka &
sånt som hör till...
vegetarisk förrätt
Patefylld avocado på hjärtebröd
För oss andra
Hjärtetoast med räkröra.
Huvudrätt
Vegetarisk kyckling i timjan & basilikasås & couscous
Fläskfile i timjan & basilikasås & couscous.
Efterrätten
Kladdkaka med glass & bär.

Våra grabbar
vi
Första paret ut....
Andra paret ut...
'
Kvällen var supermysig,skratt & massa tjat & jag tror gästerna
blev mätta & goa...
Vin & gin & tonic & sheridans slank ner,,jodå jag drack lite
vatten oxå =)
Summan av kvällen var kanonhärlig, kul att få laga mat på
riktigt en utmaning..
Nästa gång blir det hos Anna & Chillen,,spännande.
'
Dagen idag har varit trött & väldigt yr i huvudet,,ja inte bara
pga vinet,,jag vet inte riktigt vad det är för jag har varit det i
några veckor, jobbit när jag reser på mej för fort eller vänder
för snabbt på huvudet, ska nog kolla upp mitt blodtryck.
Annars har jag varit & handlat tåstrumpor i natt *fniss*
jag pratar ju i sömnen & drömmer massor nu så i natt hade
jag visst handlat tåstrumpor för endast 15 kr,,,,hmmmm undra
vart jag var för de var ju billigt =)))
'
Kvällen bestod av middag hos mor min, Mari & Tom & Sören
jättegod mat fick vi & vi firade ju mammas födelsedag så
hon fick en digitalkamera av oss,,ja hon tyckte den var rolig *L*
så nu får hon läsa bruksanvisning...
Mari surprisade oxå lite...
'
I morron far Anna & jag på Healing & ska träffa ett medium,
Jag är spänd inför detta & ja jag hoppas ju av hela mitt hjärta
att pappa kan komma fram & även Cajjo kanske..
'
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. stiliga par:) o chillen är i full gång med middagsbjudnings-menyer redan:) kanske därför ja ä hungrig:))
    en så kanon avslutning på en sån dag som började så pissit...verkligen vad vi behövde:)!!
    är lite avis på dukningen då:) önskar ja kunde göra så där snajjsigt snöggt.)))

    ses i morgon o håll tummar det är ett bra medium!:)

    ps jag har skrivet ner massa saker jag grunnar på om livet o allt ,o se om jag får ta tillfälle att få fråga henne om dom.
    så gör en liten lista om du vill:)
    pösss o kraamm

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Men MUMS, vilken meny!!!
    ...och väntar spänt på att höra hur det gick med healing/medium...om du vill berätta något. Var själv på healing för någon vecka sen, så lovely!
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Vad kul och trevligt med en bloggmiddag och maten ser fantastiskt god ut..
    Bra att du drack vatten med ;-)

    Spännande med healing/medium.. Jag har varit på en sådan träff, fick besök av en man som jag än i dag inte kan komma på vem det var men han visste mycket om mig så det måste ju vara någon jag känt eller som familjen känt..

    Kram Mia

    SvaraRadera