fredag 1 oktober 2010

Sängavelstips sökes.....

Hibiskrub...
.....eller Descutan,,,jajaja rent är de iallafall,,,everywhere!!!
'
Jag fick dispans för mina piercinrigar i öronen, får hoppas på att
dom inte behöver använda blodstoppsbrännaren =)
'
Sitter & surplar i mej en kopp kaffe ,ja de får jag dricka 2 H
innan jag ska på operation....gött e de!!!
'
Målarna knackade på här idag oxå,
TJOHOOOOOOOOOOO!
På måndag kl 7,30 så kommer dom & tapetserar vårat kök
& sovrum,,,,,äntligen kan vi sätta bo.
'
Jag tänkte be om ett tips av någon som kanske vet...
Vi har tänkt att slänga ut sängstommen & bara ha ben på sängen
& som gavel vill vi ha 2 st gamla spegeldörrar stående på
höjden så helst ska det ju vara en pardörr så det matchar.
Nån som vet vart jag kan hitta såna för en billig penning?
Eller kanske någon har nåt annat kul tips på sänggavel i äldrestil?
Ge mej tips & råd *blink*
'
Snart dax för operationsbordet!!
'
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Blocket och loppisar. Eller varför inte lägge ut en annons på vetlandatorget.se?

    Annars har jag hört att det finns dem som har köpt gamla grindar och gjort till sängavel eller gör en egen med spånplatta, klä den med vad och sen spika fast i fuskskinn.

    måste ju säga att jag först läste säng-avel!! ja man får ju ihop som man vill! Ha en bra dag!! kram

    SvaraRadera