måndag 18 oktober 2010

Iskalla tankar.....

I dag var det Robban & Theos tur att dra tidningsstrået till boet,
dom fastnade på bild i tidningen ifrån lördagens Swap.
Kolla åt höger så ser ni dom =))
Mina fina grabbar!!!
'
Jag var på mammografi förra veckan, ja inför min operation för
att ta bort bröst nr 2, idag ringde dom...
Jag blev helt iskall när jag skulle komma åter för ett ultraljud
på bröstet...i morron.
Bilderna från mammografin såg inte ut som förra årets så läkaren
vill ha ett ultraljud!!!!
Ja ni fattar vad som satte igång i mitt huvud, hon hörde nog det
på mej för jag blev precis tyst i luren,,,,,
Hon sa att jag inte skulle bli orolig för det kan bli förändringar
pga cellgifter men har haft ångerst idag & grubblat?
Japp de kan ni fethajja!!!!
De var ju samma förra året, mammografi & ultraljud,,,
Håll era tummar för att det bara är förändringar pga cellgifter
för inte sjutton kan det vara något annat med all den cellgift
som jag fått insprutad i kroppen,,eller hur!
Sån otur kan jag inte ha,,
Mamma följer med som stöd i morron & de känns bra.
'
Tog bort plåsterskydden på såren idag, 2 av dom hade läkt
kanonfint & syns knappt men det i naveln började blöda,,
känns inte så bra, är öm jättemycket men det kankse är så.
'
Åh vet ni vad......jag måste klippa mej =)))))))
'
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. jag vet inte.

    det får inte, kan inte, ska inte, bör inte, är inte, nån fara.

    men förståelsen för vad som rullar omkring i ditt huvud just nu är stor.
    det spelar ingen roll om det var läkaren som ringde om nåt nytt ultraljud eller om du vaknar o har ont i ryggen eller nåt,
    allt från o med Mr C-beskedet o framåt är ju hela tiden denna förbannade..jävla ovisshet.

    tro fan man hinner dra igång hela maskineriet på centrifug-hastighet...vad annars kan man göra?!
    men nu SA du ju att det kan vara några spår från ex venport eller nåt, idag, eller hur?
    du SA det,
    och min anka ljuger inte eller säger sånt som inte är sant!
    så enkelt är det ju!
    så,
    kom ihåg nu detta, det är Ven-portens ärrvävnad som gör att bröstet ser annorlunda ut, hör du det!...
    ring messa eller nåt i morgon, du vet ju att jag ändå kommer grubbla hela dan annars.
    PÖSS och GLÖM EJ att andas med magen...

    SvaraRadera
  2. Att det snurrar tankar i ditt huvud förstår jag fullt ut.. Men nu hoppas vi på att det inte är något annat än förändringar pga cellgifterna..

    Hoppas du sover gott..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Men va f-n... ska det aldrig få va lungt..
    Jag hoppas det är fel på filmrullen och inget annat, jag önskar så att du finge lugn och ro nån förbaskad gång...

    Många kramar
    Bergatrollet

    SvaraRadera
  4. Är det överhuvudtaget medicinskt möjligt att en cancer kan växa i din kropp så full av cellgift och strålning som den är?
    Jag skulle inte tro det va!!!!
    Bara så du vet....

    Kramar

    SvaraRadera
  5. åh...by the way...ryktet säger att det bor en snögg OCH graatis frisör på floragatan:)) i alle fall så länge det gäller korta frisyrer:)
    bara ett Hett tipps:) fast du har ju din underbara helen mä förståss:::) kram igen!

    SvaraRadera