söndag 10 oktober 2010

Nattvandrare...

Pitabröd fyllt med kebab & massa grönsaker,
dressingar & basilika på toppen..
de är lördgasgrejer det =)
'
I morse fnissade jag lite åt min man, jag fick en vit chokladkaka
i går av min snälla svärmor men orkade inte äta den igår & idag
när jag titta i papperskorgen i köket så låg papper & omslag
där *fniss fniss* de var ju en bra frukost för Hanen tänkte jag.
I kväll frågade jag honom om det var gott med choklad till
frukost.
-Va, jag åt ju 2 mackor & mjölk till frukost.sa han.
'
Det är inte alltid den som fnissar sist fnissar bäst!!!
I går när jag tagit mina sovisar så somnade jag på soffan &
någonstans mellan det att jag tagit dom & till att jag hamnade i
sängen så visar det sej att jag har tryckt i mej en chokladkaka..
Hmmmmm & jag undrar varför jag gått upp i vikt *L*
Nattvandrare & nattätare,,läskigt när jag inte minns men får väl
vara glad att jag håller mej inne i lägenheten=) 
Det tragiska är att jag har ätit vit choklad utan att minnas,,,
Jag ÄLSKAR ju vit choklad buähähähähä =(
'
Så numera tar jag mina sovisar & går direkt till sängen!
'
Stackars min man,,hans fru nattvandrar,nattäter,snarkar,
pratar i sömnen,biter ihop käkarna så det bankar & smackar..
ibland till o med sparkar ut honom ur sängen...
Charmigt värre ,,,,som Suzan skrev...sugen på sleepover?=)
'
Tack alla för fina kommentarer om artikeln,,de värmer=)
'
NU ska jag ta sovisar & lägga mej i sängen så inget mer
godis ryker i natt =))))
'
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Hihi, äta choklad utan att veta om det måste vara lite halvtungt. Men jag antar att även om du inte vet....så njöt du medan du gjorde det ;-)
    Kramen på dig

    SvaraRadera
  2. oh samma fenomen HÄR. det är SOVisarna som gör det...jag har märkt, att om jag inte går direkt o lägger mej utan råkar sitta kvar i soffan lite, så kan ja slumra till o sen poff! står ja i köket o glufsar i mej nåt!!
    så du är helt O-skyldig. jag lovar. detta har hänt mej tre fyra gånger o bara då om jag råkat sitta uppe.. så straight to bed annars...blir man förvandlad till socker-monster!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Åh, jag gör samma sak!! Men jag gjorde det aldrig förut så jag tror det är Tamoxifen som samverkar med mina sovpiller på något konstigt sätt. Ofta på morgonen får jag kolla runt för att se vad jag hittade på förgående kväll. Precis som du säger...och så försöker man gå ner i vikt *suck*. Men det är så konstigt att det blir komiskt! Det händer åtminstone varannan kväll så jag måste också försöka lägga mig direkt!
    Kram Inger

    SvaraRadera