fredag 1 oktober 2010

Hatkärlek till en mackapär,,,,

'
Japp nu e den borta, denna däringa venporten som hjälpt mej
att smidigt få cellgifter under 5 månader,,snacka om att ha
hatkärlek till en mackapär....ärret lär alltid påminna mej om
hur den underlättat för mej, tänk innan den uppfanns så stacks
patienterna i armvecket,,hua bara tanken får mej att säga AJJJJ!
'
Det bästa är att nu när den är borta så kan jag ju ALDRIG
mer få cellgifter....*L* bara va =)

'
Denna har suttit under min hud,,,
Fick reda på vad en sån kostar,,,2000 kr,,,
Halleluja för att vi bor iett bra land!
'
Min venport satt längre ner mot bröstet än vad den brukar
göra så den satt lite djupare.
När dom satte in den så var det ju  så att jag skulle gifta mej
dagen efter,,,i smyg då,,,
När vi pratade om det idag under operationen så sa läkaren
-Ja just de ,de var ju du de,,de kommer jag ihåg att dom
pratade om.
Tur att folk minns mej *L*,,bra eller anus vet jag ej!
'
Ja ja, nu är den borta,,gone 4 ever..fick med den hem, Theo
var nyfiken på vad jag hade under huden..
'
Underbara goda kaffet & mackan fick jag & sen var det dax
att åka hem, käka grillspett på restaurang med Hanen & sen
köra han till festen...
'
Var uppe & kände på lokalen lite & atmosfären & som det
känns nu så blir det nog party i morron men ingen stor förfest.
'
Kom på varför jag fick sån ångerst inför förfesten..
Klockrent när jag tänkte efter bara....skönt är det när jag
kommer på varför ibland *L*
Orkar inte ha 1000 människor här, i min lilla värld var inte
tanken så & då blev det skit & pannkaka av allt under veckan.
Kryp & panik...
'
Nu ska jag traska upp till C & L &  ta en kaffe,,,
Sen ska jag sova minst 7 kvart i timmen*L*
'
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Dom minns dig för din personlighet! Jag är 300% säker.

    SvaraRadera
  2. Fy vale vad vissa måste gå igenom... men tur att det finns mackapärer som underlättar :-D

    Kramar <<<<<<<<<<<<<<<<<<<3

    SvaraRadera
  3. O JA röstar på att lägga mackapären i en börk mä sand o snäcker:) lite fiint på teven eller nåt??

    bara "bocka" av på listan på saker o händelser som tar dej längre ifrån mr C...:)

    ses säkert i mörra, o pingpong-kompis? ja ska vänta mä visningar te jag ä vid mina sinnes fulla bruk igen:) thanxz:)))
    PÖSS

    SvaraRadera
  4. Vilken grej du!
    Fint som kattskit i vällingen, att vi har en BRA sjukvård i Svergie, även om den får ta lite stryk i bland, sjukvården alltså :O)
    Ha en bra lördag!

    SvaraRadera