tisdag 12 oktober 2010

Lyckliga mannen =)))

Det bidde torget & fika med Tina & Viggo,,redit mysigt=)
Höstfint ska de va!!!
'
I kväll har jag haft en lycklig make,,,,
Vi fick en oväntad tur i em ut på landet & småvägar, jag tror inte
jag har varit där förut=)
Hanen vart sugen på en gitarr nämnligen=)
Förr spelade han en del & nu har han blivit sugen igen!
Det blevo en LTD EX 50.
(har full koll =)
Fick med en axelrem till med en fin döskalle på oxå!
(den gillade jag bäst)
'
Så ikväll har han spelat & spelat så fingrarna är nog ömma i
morron skulle jag tro,,lika lycklig som vid första mcturen på
våren vart han...
Åh vad han är värd detta min älskade!
'
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. om det är den gitarren du menar så undra jag om jag inte ska ta med mig mina öronproppar? ;) kram

    SvaraRadera
  2. Underbara foton!!
    Rock on!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina planteringar, höstigt och mysigt och vilken Guitar-hero! ;-) Kramen

    SvaraRadera