tisdag 5 oktober 2010

Snart klart =))))

Dom håller på för fullt här målarna & beräknas bli klara i dag =))
Så gissa vad jag ska göra i morron?
Hmmmm jag ska INTE ligga i soffan iallafall=))))

Kök före med spackel
Kök efter målat 1 gång.
Sängen vart ju något inplastad så..
..sova i soffan gjorde vi i natt=)
'
Så härligt att dessa rum blevo gjorda, nu ska vi bara få svar om
våran buktade vägg oxå =)
'
I går var det ju besök hos Bröstkirurgen i Eksjö.
Vi har pratat om här hemma att det är ika bra att ta bort det
andra bröstet oxå men tanke på att det är båda min syster &
Mamma som har haft bröstcancer.
Så igår blev det bestämt, i slutet av November opereras det
andra bort oxå & en mammografi innan dess oxå förstås.
'
Jag vet inte riktigt hur det känns men jag känner att jag bör ta
bort det för vi orkar inte en ev resa till & jag har ju redan tagit
1 bröst,,,fördelen är ju att jag sen kan få 2 nya,,likadana!
Slippa ha ett som hänger & ett fast.
'
Jag frågade läkaren om just de, en bröstrekonstruktion.
Det "sjuka" bröstet är det ju ingen tveka om & detta andra
ansåg han att jag har betalat in min skatt så det skulle jag redan
ha betalt för & ja det finns ju ett samband med att det ska bort.
Visst kommer det att kännas konstigt att vara helt platt,ja en del
okvinnlig känsla,även om jag inte var storbystad innan så finns
det ju ingenting sen...
Men min man har lovat att älska mej ändå *L*,,snällt va=)
'
Men hörrni visst måste jag få gå baröverkroppad sen utan att
bli tagen för oförargligt förande?
Kanske kommer folk tro att vi är homosexuella nu,,jag är ju
korthårig & inga bröst ? =))
'
Ja de går att vända på tanken om bra eller inte...
men jag orkar inte gå omkring & fundera på om ifall ATT.
Vi har gjort rätt beslut det är vi eniga om.
'
Nu ska jag spana in de snart nya rummen =))))))))
'
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. hahha.. du är ju för go, vad hittar du allt? härligt med din humor i "eländet"!

    skulle det inte kännas lite konstigt ändå att gå runt utan att ha tröja på sig?

    kram

    SvaraRadera
  2. Klart du har tagit rätt beslut.
    Fan, du är modig du....!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. o va faen ä oförargeligt förande då:-)...

    Du kan nog gå runt hur som helst o ÄNDÅ allri åka dit för "oförageligt förande":)
    DÄREMOT..."förargelseväckande beteende" *asg* meen....det finns en risk vi åker på böter både du o o ja även om vi är allri så fina o påklädda:) fnisss

    SvaraRadera
  4. Så ni får det ännu finare :-) Men jag tyckte ni hade det fint innan. Och klart R älskar dig ändå...han är ju en "redig" kille!
    Puss o Kram

    SvaraRadera